Lehetetlen hogy utasszállító gépek csapódtak be az ikertornyokba. Itt a bizonyíték!

hirdetés


Lehetetlen hogy utasszállító gépek csapódtak be az ikertornyokba. Itt a bizonyíték!

Volt CIA és civil pilóta eskü alatt tett írásbeli nyilatkozatában kijelentette, hogy 2001 szeptember 11.-én az ikertornyokba nem csapódhattak repülőgépek mivel ez fizikai képtelenség lenne.

Bill Lear a learjet feltalálójának fia, John Lear szakértői véleményt írt amiben bizonyítékokat sorakoztat fel amellett, hogy fizikailag lehetetlen volna egy Boeing 767-esek, mint ami az AA11 és UAL175-ös járatok voltak, hogy becsapódjon egy felhőkarcolóba úgy, ahogy azt 9/11-kor láthattuk, különösen akkor, ha ezeket a gépeket képzetlen pilóták irányítják.

 

September11-False-Flag

 

„Nem Boeing 767-es repülőgépek csapódtak be az ikertornyokba, ellentétben azzal amit a kormány, a média, a NIST és szerződéses partnerei állítanak.” – jelentette ki az eskü alatti írásbeli nyilatkozatában John Lear.

„Az ilyen becsapódások nem történhettek meg mert ez fizikai képtelenség úgy ahogy azt láthattuk, a következő okok miatt: Az UAL 175-ös járat esetében ami az északi toronyba ütközött; amikor a repülőgép orra becsapódott a World Trade Center vázát alkotó 35 centis acélmerevítésbe, akkor a gép harmonikaszerű összepréselődésen ment volna keresztül.

A vertikális és vízszintes vezérsíkok elváltak volna a gép farkától, majd az épületnek csapódva a talajra kellett volna zuhannia.

A hajtóművek az acélvázzal való ütközés után is megőrizték volna az általános alakjukat, és a romokból vissza lehetett volna nyerni ezeket a szerkezeteket.

Egy Boeing 767 nem érheti el az 540 mérföld/órás sebességet ezer lábbal tengerszint felett mert a légellenállás a sebesség négyzetével arányosan növekszik, a légellenállási erő – az erő ami ahhoz szükséges, hogy a légellenállást leküzdjük – pedig a sebesség köbével arányosan növekszik.

A hajtómű turbinája nem arra van tervezve, hogy ennél a magasságnál és sebességnél a beáramló sűrű levegőt fogadni tudja. Az állítólagos repülőgép roncsának egy darabja ami 3-4 ablakot tartalmazott inkonzisztens egy olyan géppel ami a 35,5 centis acélmerevítésbe ütközött 500 mérföldes óránkénti sebességgel, a szerkezeti roncsolás mértéke miatt nem maradhatott volna meg abban az állapotban.

A Boeing 767-es hajtóművei nem hatolhattak be az épület magjába az acélmerevítések miatt, ennek következtében pedig a talajra kellett volna zuhanniuk.

A romokból nem kerültek elő a Boeing 767-es fontosabb alkatrészei köztük a három hajtóműmag ami egyenként négy tonna. Az épület romjainak sok repülőgép darabot kellett volna tartalmaznia, de mégsem találtak ilyen masszív szerkezeteket egyik gép esetében sem. Egy 767-es repülőgép ilyen módon való teljes eltűnése lehetetlen.”

A 2014 január 28.-ai eskü alatt tett írásbeli nyilatkozat Morgan Reynolds által folytatott pernek részét képezi. Reynolds a G.W. Bush adminisztráció volt vezető közgazdásza indított pert a New Yorki bíróságon azzal a céllal, hogy a NIST (Nemzeti Tudományos és Technológiai Intézet) ismerje el miszerint valódi kereskedelmi repülőgépek nem csapódhattak be az ikertornyokba.

A 9/11 Truth mozgalom eredetileg visszautasította ezt a „nem repülőgép” elméletet, de a racionális és tudományos elemzés után széles körben támogatókra lelt, hiszen a bizonyítékokat ez magyarázza legjobban.

Más kijelentésekkel ellentétben a törvénykezésben egy eskü alatt tett írásbeli nyilatkozatot igaznak kell tekinteni ha nem cáfolja meg senki. Most a kritikusokon van a sor, hogy pontról pontra megcáfolják az nyilatkozatban leírtakat. Ha nem teszik – vagy nem tudják – akkor az Egyesült Államok kénytelen lesz elismerni, hogy a 9/11 bizottság által adott információk helytelenek.

A 65 éves nyugdíjazott volt CIA és civil pilóta – akinek 19 000 órányi repülési tapasztalata van – szintén kitért a gépeket eltérítő állítólagos pilóták tapasztalatlanságára is:

Az állítólagos irányított ereszkedés New York városára képzetlen pilóták esetén meglehetősen valószínűtlen, mert az irány megtartása, az ereszkedési sebesség és mérték megtartása az „irányított ereszkedés” határain belül képzett és tapasztalt pilótát igényel.

Jól képzett pilótára van szükség az EFIS (Elektromos Repülés Irányító Rendszer) kijelzőjén megjelenő adatok értelmezéséhez, de az állítólagos pilóták ezzel a műszerrel kapcsolatban nem kaphattak képzést. Nem tudták volna ezt az eszközt valamint a gép csűrőlapjait, vízszintes és függőleges vezérsíkjait spoilereit használni arra, hogy fenntartsanak egy ereszkedést.

Lear a nyilatkozatában kijelenti hogy a 40 évnyi repüléssel töltött időszak alatt több mint 100 géptípussal repült valamit több FAA oklevele van mint más FAA által hitelesített pilótáknak. A CIA által irányított titkos küldetésekben repült észak-kelet Ázsiában, kelet-Európában, a közel-keleten, és Afrikában 1967 és 1983 között, majd 17 évig különböző szállítmányozási és utasszállító légitársaságnál is szolgált kapitányként, másodpilótaként, és instruktorként.

Tagja a pilotsfor911truth.org-nak (Pilóták a 9/11 igazságért szervezetnek) akik megmutatták, hogy lehetetlen egy utasszállító repülőgépnek úgy becsapódnia az ikertornyokba ahogy azt a 9/11 bizottság javasolta.

Lehetetlen hogy utasszállító gépek csapódtak be az ikertornyokba. Itt a bizonyíték!

 

hirdetés


Posztok
Random Idézet
Volt egyszer egy szegény özvegyasszony, s ennek az asszonynak volt két szép fia. Az egyik, az idősebbik, elszegődött egy hajóra, melynek első útja mindjárt a Csendes-óceánra vezetett. Mi történt vele, mi nem, nincs aki megmondja, mert hűlt helye lett a tengereken. A kisebbik otthon maradt. De egyszer, amikor az anyja elküldte cukorért (ami a hetedik ház), nem jött többé haza. Ez megtörtént eset. De a mesékben az özvegyasszonyoknak három fiuk szokott lenni s mindig a harmadik, aki boldogul.
Örkény István